
Gyakran ismételt kérdések
Összegyűjtöttük az általatok leggyakrabban feltett kérdéseket és a hozzájuk tartozó válaszokat a Sofa Dress termékeivel/egyéb tudnivalókkal kapcsolatban.
Szeretnénk segíteni a megfelelő választásban, a termékek használatában és az egyéb felmerülő problémák megoldásában.
Kérjük nézd át a GYIK oldalunkat és amennyiben egy kérdésedre itt nem találsz választ keresd ügyfélszolgálatunkat bizalommal.
Termék cserével, fizetéssel és szállítással kapcsolatos kérdések:
Mi a teendő, ha meggondoltam magam a rendelést követően?
Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes (a rajta lévő összes címkével), eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaküldened Nekünk!
Kérlek a csomagba feltétlenül írd bele a rendelésszámod és ha utánvéttel fizettél a bankszámla adataidat, amennyiben bankkártyával fizettél az oldalon, ebben az esetben a kártyára utaljuk vissza az összeget. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket. Az elállást csak akkor tudjuk gördülékeny végigvinni, ha az alábbi elállási dokumentumot kitöltöd és beleteszed a csomagba:
Elállást kizáró tényezők:
1, jogi személyként vásároltál (cég, egyesület, alapítvány)
2, sérülten, használtan érkezik vissza a termék
3, hiányosan érkezik vissza a csomag (nem tartalmaz MINDEN papírt, borító képet, kartont) Ebben az esetben fenntartjuk a jogot, hogy a visszaküldött termékek árának 80%-át fizetjük vissza.
4, a kézhezvételtől számított 14 napon kívül jelzed a visszaküldési szándékot
Cím, ahova visszaküldheted:
6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.
Telefon: 06306200749
számított 14 napon kívül jelzed a visszaküldési szándékot
Szeretném kicserélni a terméket egy kisebb/nagyobb/teljesen más termékre. Hogyan tehetem ezt meg?
Termékcsere:
Lehetőséged van kicserélni a terméket egy nagyobb/kisebb méretre vagy akár egy teljesen másikra. Ebben az esetben a visszaküldést követően generálunk Neked egy kuponkódot a visszaküldött rendelésed értékében, amit csere esetén le tudsz vásárolni egy új rendelés formájában. Ehhez kérlek töltsd ki és küldd el Nekünk az alábbi cserekérelmet:
Címünk ahova visszaküldheted:
6775, Kiszombor, Kossuth utca 13.
Milyen fizetési módok érhetők el?
A Sofa Dress weboldalán többféle fizetési mód közül is választhatsz: van lehetőséged bankkártyás fizetésre a megrendeléskor, előre utalásra, és utánvétes fizetésre ahol a futárnál a kézbesítéskor tudsz fizetni bankkártyával vagy készpénzzel. (+390 Ft) is.
Mennyibe kerül a szállítás és mennyi időt vesz igénybe?
A szállítási idő általában 3 munkanap, de ez a rendelés feldolgozásától és a futárszolgálattól függően változhat. A szállítási díj a rendelés súlyától/méretétől és a szállítási módtól is módosul.
Részletes információkat itt találsz:
https://www.sofadress.hu/spg/468849/Informaciok
Megrendeléssel, ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések:
Hogyan rendelhetek a Sofa Dress weboldaláról?
A rendeléshez látogass el a https://www.sofadress.hu weboldalra, válaszd ki a kívánt termékeket, és helyezd őket a kosárba. Ezután kövesd a fizetési és szállítási útmutatókat a rendelés leadásához. Ha kérdésed van, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a +36 20 327 6121-es telefonszámon vagy a hello@sofadress.hu email címen.
Megtudom tekinteni élőben a huzatokat?
Élőben nem tudod megtekinteni termékeinket, azonban ingyenes anyagmintát tudunk neked küldeni, hogy lásd a huzatok minőségét, színét, kinézetét.
Ingyenes anyagmintát/színmintát itt tudsz igényelni:
https://www.sofadress.hu/szinminta
Van telefonos ügyfélszolgálatotok?
Igen, telefonos ügyfélszolgálatunk 8-16 között várja a hívásaitokat. Telefonszámunk: 06203276121
Szeretném módosítani a megrendelésemet/kiegészíteni egy plusz termékkel hogyan tehetem meg?
Írj nekünk üzenetet a hello@sofadress.hu email címre, benne a megrendelésszámoddal és a neveddel, valamint, hogy mit szeretnél módosítani a megrendelésen. Vagy keresd ügyfélszolgálatunkat a 06203276121 -es telefonszámon.
Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban, hogyan érhetlek el titeket?
Igyekszünk minden fontos információt feltüntetni a termékeinknél, de amennyiben elbizonytalanodnál, vagy nem találnál választ a kérdésedre írhatsz üzenetet nekünk a hello@sofadress.hu email címen, vagy telefonálhatsz ügyfélszolgálatunkra a 06203276121 -es telefonszámon.
Nem azt a terméket kaptam, amit megrendeltem. Mi ilyenkor a teendő?
Ha nem azt a terméket kaptad, mint amit megrendeltél, akkor arra kérünk, hogy készíts egy fotót arról, amit kaptál és írj nekünk egy üzenetet a hello@sofadress.hu címre a megrendelés számoddal és a neveddel együtt. Ügyfélszolgálatunk kivizsgálja majd az esetet és felveszi veled a kapcsolatot a továbbiakkal kapcsolatban.
Van lehetőség telephelyi átvételre?
Telephelyi átvételre nincs lehetőség, de országosan kiszállítunk.